За онлайн резервации на хотелски услуги в „Natura All Seasons Boutique Hotel”, гр. Бургас, чрез уебсайта на хотела:
- РЕЗЕРВАЦИИ
1.1. Резервация на стаи може да бъде направена чрез бутон „Резервирай“ на уеб страницата на хотела https://hotelnatura.bg/. Ще бъдете насочени към онлайн резервационната бланка, където е необходимо да бъдат попълнени данни за: период, брой нощувки, брой стаи, брой възрастни, деца до 11,99 години и бебета от 0 до 1,99 г. След попълване на данните ще бъдат визуализирани възможните опции за резервиране – типове стаи, видове оферти и съответстващите им цени. След избиране на желаната оферта е необходимо да въведете личните си данни, за да бъде направена Вашата резервация: име, фамилия, имейл адрес и начин на плащане: банков превод или кредитна карта. За гаранция с банкова карта са необходими следните данни: номер на кредитна карта, валидност на кредитната карта, имената изписани върху картата, както и Card Security Code (CVC). Моля, прегледайте детайлите по резервацията си, запознайте се с условията, и в случай, че желаете да направите резервацията си по описаните в офертата и условията параметри, отметнете „Приемам условията“ и натиснете „Потвърждение и резервация“. Вашата резервация е направена и на посочения имейл адрес ще получите потвърждението й.
- ЦЕНИ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
2.1. „Natura All Seasons Boutique Hotel”, гр. Бургас се задължава да осигури ползването на услугите, заявени и платени от клиента по онлайн резервация според предоставените от клиента чрез бланката за резервация данни за: име на клиента, период, брой нощувки, брой възрастни и деца до 11,99 години, редовни и допълнителни легла, цена за нощувка. Гости на възраст 12 или повече години се таксуват като възрастни. Полето „Забележки“ в бланката за резервация няма задължаващ характер за „Natura All Seasons Boutique Hotel”, гр. Бургас, като всички специални изисквания на клиента, попълнени в това поле, ще бъдат удовлетворени при възможност.
2.2. Цените на „Natura All Seasons Boutique Hotel”, гр. Бургас се визуализират в БГ валута (лева) и включват 9% ДДС, туристически данък и хотелска застраховка. Общата дължима от клиента сума по резервацията се калкулира автоматично, в зависимост от броя дни, броя възрастни и деца (според възрастта им), и от актуалната ценова оферта за съответния период. Направената и заплатена през онлайн резервационния портал резервация е гарантирана със съответното авансово плащане според офертата. Моля да имате предвид, че резервации не се считат за гарантирани без предварително заплащане според условията на офертата, и гостите по тях няма да бъдат настанени. „Natura All Seasons Boutique Hotel”, гр. Бургас запазва правото си да променя цените и специалните оферти в интернет страницата си без предизвестие и без уведомление. При вече направени, потвърдени и платени резервации, дължимата сума не се променя, независимо от представените нови ценови оферти.
2.3. По преценка на хотелиера, като изискуем гарантиращ депозит може да бъде посочена сума, която следва да бъде платена авансово по банков път или чрез дебитна/кредитна карта. Плащане от Ваша страна следва да се извърши в рамките на посочения в условията за резервация срок. Остатъкът от сумата на цялата Ви резервация e платим на място в хотела.
В случай на плащане чрез банков превод, моля имайте предвид, че трябва да посочите номера на резервацията, името на титуляра на резервацията и датите на престой в хотела като основание за плащане.
При пакетни и празнични предложения, по преценка на хотелиера, като изискуем гарантиращ депозит, може да бъде посочена сума, която следва да платите авансово преди настаняването си в размер на 100% от сумата на резервацията. Плащане от Ваша страна следва да се извърши в рамките на посочения в условията за резервация срок.
След получаване на авансово плащане, Вашата резервация е валидна и се счита за окончателно ПОТВЪРДЕНА.
При неизвършено плащане в рамките на посочения в условията за резервация срок, хотелът запазва правото си да анулира въпросната резервация.
ВАЖНО!
Моля, при затруднения да резервирате и платите Вашата резервация през резервационния портал на „Natura All Seasons Boutique Hotel”, гр. Бургас, свържете се с нашия екип на телефон +359 886 76 72 76 или адресирайте Вашите въпроси на e-mail: reservations@hotelnatura.bg
- АНУЛАЦИИ И ПРОМЕНИ ПО РЕЗЕРВАЦИИТЕ
3.1. При промени и анулации на вече платена от страна на клиента резервация, „Източноевропейски строителен холдинг“ ЕООД задържа съответната неустойка според условията на резервираната ценова оферта.
3.2. При неявяване (no-show) или ранно напускане при вече платена от страна на клиента резервация, „Източноевропейски строителен холдинг“ ЕООД задържа 100% от сумата по резервацията като неустойка.
3.3. В случаи на форсмажорни обстоятелства, налагащи отмяна или промяна на резервацията, е необходимо да се предоставят съответните документи и доказателства. Тогава възстановяването на заплатените суми е по преценка на „Natura All Seasons Boutique Hotel”, гр. Бургас. Възстановяването на заплатени суми от „Източноевропейски строителен холдинг“ ЕООД , ще бъде направено чрез транзакция по банкова сметка, с която е извършено плащането по резервацията. Възстановяването на суми се извършва в 30-дневен период от датата на анулацията.
3.4. При осъществяване на покупка на ваучер за подарък е възможна промяна на датата на валидност или името на ползвателя до 10 дни преди периода на изтичането му чрез писмено заявено желание от страна на ползвателя. Заплатена сума по издаден ваучер не се възстановява.
- ПРАВИЛА В ХОТЕЛА
4.1. Общи правила
Тези правила са разработени на база действащото българско законодателство. В общите части на хотела и в заведенията е изградена система за видеонаблюдение. Ползвайки услугите на хотела, вие се съгласявате с видеонаблюдението.
„Natura All Seasons Boutique Hotel”, гр. Бургас гарантира на своите гости опазване на конфиденциалността на предоставената информация и лични данни.
Администрацията на хотела може да прекрати предоставянето на услуги на онези гости, които нарушават правилата и не спазват политиката на хотела.
- Правила за настаняване и пребиваване в хотела
-
- При пристигане в хотела гостът е длъжен да представи личен документ за регистрация.
- Оборудването на всяка стая се проверява преди настаняване и след напускане.
- Гостите са отговорни за всички щети и липси в стаите, в които са настанени. При установяване на щета те подлежат на таксуване.
- Забравени от гостите вещи се пазят до 6 месеца, като куриерските разходи за връщането им са за сметка на техните собственици.
4.3. Настаняване/напускане на стаите
4.3.1. Настаняването е след 14:00 ч., а освобождаването на ползваната стая – най-късно до 12:00 ч.
4.3.2. При желание за по-късно освобождаване на ползваната стая е необходимо да поискате съгласие и потвърждение от Рецепция, че това е възможно.
- ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ
5.1. Хотелиерът се задължава да предостави стандартните за категория „четири звезди“ туристически услуги, заплатени от Потребителя.
5.2. Хотелиерът има право да откаже приетата резервация, без да носи никаква отговорност, ако Потребителят не извърши плащанията в пълен размер в установените срокове.
5.3. Потребителят се задължава:
5.3.1. да заплати в установените срокове стойността на направената резервация;
5.3.2. да спазва законите на Република България и Правилника за вътрешния ред в хотела;
- ОТГОВОРНОСТ НА СТРАНИТЕ
6.1. Хотелиерът не носи отговорност пред Потребителя в случай на форсмажорни обстоятелства като: болести, епидемии, природни бедствия, стачки, военни действия както в Република България, така и в чужбина, заплашващи сигурността на хората или ограничаващи тяхната възможност да се придвижват, правителствени решения, прекъсване на водоснабдяването, електрозахранването и други услуги от външни доставчици, върху които Хотелът няма контрол, както и за всяко друго непредвидено или непреодолимо събитие от извънреден характер, възникнало след направена резервация, което не може да бъде избегнато от страна на Хотелиера и неговите контрагенти при добросъвестно изпълнение на задълженията им.
6.2. Хотелиерът носи отговорност само за събития, настъпили на територията на Хотела и не носи каквато и да било отговорност към Потребителя при консумирани от него храна и напитки извън определените от Хотела места и извършване на действия извън Хотела, различни от обичайните такива за територията на Хотела.
6.3. Хотелиерът не носи каквато и да било отговорност към претенции на Потребителя, които не са съобщени от него по време на престоя му в Хотела или не са потвърдени от лекарския екип, обслужващ хотела, или са недоказани по несъмнен и категоричен начин, че са възникнали в пряка връзка от виновно действие или бездействие на служители на Хотелиера.
6.4. Хотелиерът може да търси отговорност от Потребителя в случай на възникнало събитие, което може да увреди личното достойнство на персонала на Хотела, репутацията или имуществото на Хотела.
6.5. Хотелиерът не носи отговорност и не дължи никакви компенсации или неустойки, ако поради хулигански прояви от страна на Потребителя или нарушение на правилника за вътрешния ред в Хотела, му е отказано изпълнението на услуги или се е наложило да го отстрани изцяло от територията на Хотела, като това се документира с протокол от присъстващи на място служебни лица или други туристи.
6.6. Хотелиерът не носи отговорност за услуги, избрани самостоятелно, организирани и заплатени от Потребителя по време на престоя му в Хотела.
6.7. Хотелиерът не носи отговорност за вреди, причинени на Потребителя по време на почивката му от криминални прояви на трети лица, включително кражба на вещи или багаж на потребителя. В подобни случаи Хотелиерът съдейства на Потребителя за изпълнение на формалностите по регистрация на криминалното деяние до степен, при която не се нарушава обичайна туристическа почивка на другите гости на хотела.
6.8. Хотелиерът не носи отговорност и не компенсира Потребителя, ако той се е отказал от ползването на отделни услуги или по каквито и да е причини се е отклонил, не се е явил или е пристигнал след обявеното време и поради това не е получил едни или други услуги.
- СПОРОВЕ И РЕКЛАМАЦИИ
7.1. Всички спорове по изпълнение на услугите, произтичащи от направената резервация, ще бъдат решавани по взаимно съгласие на страните. В случай, че съгласие не може да бъде постигнато, те ще се отнасят за разглеждане пред компетентен български съд.
7.2. В случай, че по време на престоя в Хотела се установят факти на неизпълнение или неточно изпълнение на предоставените стандартни услуги, Потребителят се задължава незабавно и писмено да предяви претенцията си пред Хотелиера и да изиска и получи документ, удостоверяващ предявяването на претенцията с оглед своевременно предприемане на мерки, които удовлетворяват всички заинтересовани страни.
- ЛИЧНИ ДАННИ
8.1. „Източноевропейски строителен холдинг“ ЕООД е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни. Когато предоставяте своите лични данни, това се извършва съгласно изискванията на Закона за туризма и свързаните с него подзаконови нормативни актове. Вашите лични данни ще бъдат използвани само за цели, предвидени в тези нормативни актове. Вие имате право на достъп до своите лични данни на адрес: гр. Бургас, кв. Сарафово, ул. Албатрос №2, отдел „Маркетинг и Резервации“, e-mail: reservations@hotelnatura.bg.
8.2. Предоставените от Вас лични данни се обработват и съхраняват на електронен и на хартиен носител. Вашите лични данни са защитени надлежно с надеждни методи и средства.
- ПОЛИТИКИ
9.1. Политика за посетителите
Гостът няма право да кани посетители в стаята си. Ако има посетител, който не е регистриран и трябва да остане в стаята, същият трябва да се регистрира, като представи паспорт или лична карта. Хотелът не носи отговорност за каквито и да било престъпления, свързани с нерегистрирани посетители.
9.2. Политика за домашни любимци
Нашата политика за домашни любимци не позволява присъствието на домашни любимци в обществените зони, ресторанти, барове, СПА център и конферентни зали.
9.3. Политика за пушене
Цялата сграда на хотела, включително стаите и апартаментите, са за непушачи. Оценяваме Вашето сътрудничество с нашата политика за пушене и си запазваме правото да начислим такса за почистване от 200 евро на всеки гост, който нарушава тази политика. Предлагаме няколко обозначени места, където може да пушите, както и зала в заведението за хранене. Основната зона за пушачи е пред главния вход на хотела.
9.4. Политика за свещи, ароматни пръчици и етерични масла
Свещи, ароматни пръчици, етерични масла (разпръскващи, изпаряващи се и т.н.) са забранени за използване в стаите на Хотела. Използването на тези артикули ще бъде третирано като тютюнопушене, ще бъде наложена глоба в размер на 200 евро и гостът може да бъде изгонен без възстановяване на суми.
9.5. Политика за готвене, готварски уреди, горивни материали или фойерверки
Безопасността на нашите гости, персонал и това на Хотела е изключително важна за нас. Приготвянето на храна в стаите за гости от всякакъв вид уреди за готвене е забранено. Минимална такса от 200 евро ще бъде таксувана за готвене в стая, включително, но не само, използването на котлони, тостерни фурни, бойлери, уреди за приготвяне на ориз, запалими вещества, открит пламък, скара за барбекю, горелки, отоплителни уреди или други предмети, предвидени за готвене. Открити огньове, пламъци или скара за готвене на дървени въглища или газ, както и фойерверки не са разрешени никъде в хотела. Моля винаги поръчвайте храна и кафе от рум сервиз или ресторанта. Ако настъпи повреда на имуществото на хотела, гостът е отговорен да покрие изцяло стойността на артикулите.
9.6. Политика за видеонаблюдение
Камери за видеонаблюдение (CCTV) наблюдават територията на хотела. Цялата информация се записва, проверява на цифров носител и се съхранява. Видеонаблюдението се осъществява, за да се гарантира безопасността на гостите, тяхната собственост, както и собствеността на хотела. С подписването на регистрационната карта при настаняване, гостите вземат под внимание и се съгласяват с използването на система за видеонаблюдение на територията на хотела (с изключение на стаите).
9.7. Политика за огнестрелни оръжия
Хотелът забранява на всеки гост или клиент да носи огнестрелно оръжие, боеприпаси, ножове или оръжия от какъвто и да е вид на територията на Хотела. Тази политика се прилага за всички огнестрелни оръжия, независимо дали то е пистолет или оръжие с дълга цев. Гостите, които не спазват тези правила, ще бъдат помолени да напуснат Хотела.
9.8. Политика за съхранение на багаж
В зависимост от заетостта, гостът може да съхранява багажа си на собствен риск за загуба или повреда по каквато и да е причина в багажното помещение. Хотелът си запазва правото да откаже съхранение. Съхранението на багаж е разрешено само за предмети, които принадлежат на гостите, пристигащи в Хотела с потвърдена резервация или които са имали резервация и са напуснали стаята си. В помещението за съхранение на багаж не е разрешено да се съхранява багаж или предмети на гости от други търговски обекти.
9.9. Политика за сейф в стаята
Хотелът не носи отговорност за повреда или загуба на пари, ценности, ценни книжа, бижута и други предмети на госта, които не са съхранявани и заключени в сейфа, осигурен в спалнята на госта.
9.10. Политика за загубени вещи
В случай на откриване на забравени вещи на госта, Хотелът незабавно уведомява собственика, ако е той е известен. Забравените предмети се съхраняват в Хотела в продължение на 6 месеца от датата на намирането им. След изтичането на този срок и не намиране собственика на забравените вещи, Хотелът има право да използва, изхвърли или унищожи вещите.
9.11. Политика за опасни стоки
Забранява се внасянето и/или съхранение на сурови или експонирани кино филми, или всякакви други предмети с горим или опасен характер, и/или забранени стоки, и/или стоки със съмнителен характер.
Гостът е персонално отговорен пред ръководството, други гости и служители за всички финансови или други загуби и щети, които могат да бъдат причинени от такива предмети или поради собствена небрежност и неспазването на каквито и да било инструкции.
Хазартът, контрабандата, проституцията, оръжията, експлозивите, запалимите предмети, отровите, наркотиците, животните са строго забранени в хотелските помещения.
9.12. Политика за увреждане на собствеността
Гостът ще бъде отговорен за всяка загуба или повреда на хотелска собственост, причинена от тях самите, техните гости или всяко лице, за което той носи отговорност. Щети, открити след напускане на стаите – стаи с разхвърлени отпадъци, в пълен безпорядък и/или „разрушени“, ще подлежат на такса за дълбоко почистване от 200 евро и/или такси на трети страни, ако е необходимо.
9.13. Политика на правата на ръководството
Договорено е, че гостът ще се държи по уважителен начин и няма да причини никакви неприятности на територията на Хотела. Ръководството има право да поиска от всеки гост да освободи стаята си или да напусне други части на Хотела незабавно, без предизвестие и без да посочва каквато и да е причина, и гостът е длъжен да напусне, когато бъде поискано да го направи. В случай на неизпълнение, Ръководството има право да извади багажа и вещите на госта от заеманата от него стая. Ако ситуацията ескалира, а гостът не спазва тази политика, Хотелът ще извика полиция.
9.14. Политика за снимки и видео
Използването на снимки и видеоклипове, направени в Хотела за търговски или обществени цели, не е разрешено. Тези, които направят това, ще бъдат подложени на съдебно разследване, тъй като Хотелът е частна собственост и си запазва правото да наложи тази политика.
9.15. Политика за право на отказ на достъп до услуги
„Natura All Seasons Boutique Hotel”, гр. Бургас се управлява частно. Ние си запазваме правото да откажем услуга на когото и да било по някаква причина(и) и това не нарушава законите на Република България. Хотелът има политика за нулева толерантност, при която ние ще откажем услуга или настаняване в нашия Хотел или можем да отстраним лице, което отказва да спазва разумните стандарти и политики, установени от Република България и ръководството на хотела. Хотелът ще откаже обслужване или ще изгони гост: отказва да заплати настаняване; който е под въздействието на алкохол, наркотици или друго опияняващо вещество и действа по начин, нарушаващ спокойствието на другите гости или не е в съответствие с държавните закони за алкохола; не може да контролира поведението на децата си по всяко време; стреми се да използват Хотела за незаконни цели; внася в хотела: незаконно притежавано огнестрелно оръжие, експлозивно, опасно или токсично вещество, което е незаконно да притежава и което може да бъде опасно за други лица; унищожава, поврежда, осквернява или заплашва с увреждане на хотелското имущество или гостите; причинява или разрешава на лица да надвишават максимално допустимата заетост в стаята; отказва да се придържа към разумните стандарти или политики, установени от ръководството на хотела.
9.16. Политика за болести и епидемии
Хотелът си запазва правото да откаже настаняване на гост, пристигнал със заразна болест. В случаите, когато по време на престоя се появи болест, моля уведомете персонала на рецепцията. В случай на сериозно заболяване може да бъдете помолени да получите подходяща медицинска помощ от близко здравно заведение. По време на епидемии имаме право да прилагаме предпазни мерки според нашата преценка или според изискванията на местните власти. Може да ви таксуваме с такса за почистване на стаята, както сметнем за подходящо при обстоятелствата.
9.17. Паркиране на собствен риск
Всички превозни средства трябва да бъдат посочени при регистрация. Всички превозни средства са паркирани на риска на собственика. Хотелът не поема отговорност за каквито и да е превозни средства, пътници или съдържание, докато са транспортирани или паркирани в Хотела. Ако превозното средство е оставено на паркинга на Хотела, след като гостът е напуснал и без писменото съгласие на Хотела, Хотелът си запазва правото да премести принудително автомобила за сметка на собственика. Не се допускат ремонти на превозни средства на територията на Хотела.
9.18. Политика за партита в стаите
Хотелът прилага политика за забрана на партита в стаите, за да гарантира, че винаги можем да защитим Хотела и нашите гости. В помещенията на Хотела не се допускат и толерират никакви партита и силни шумове. В случай на смущение ще бъде дадена учтива молба (предупреждение) за намаляване на шума. Ако нашата заявка не бъде изпълнена, гостът ще бъде помолен да напусне Хотела без възстановяване на сумата. Регистрираните гост(и) отговарят за всички посетители. Ако политиката за забрана на партита в стаите и предупрежденията бъдат игнорирани, към сметката на госта може да се приложи такса от 250 евро. За комфорта и удобството на всички гости, Хотелът разполага с политика за тишина между часовете от 22:00ч – 08:00ч. Молим нашите гости да уважават съседите си и да не се събират в коридори или обществени зони, където шумът ще притеснява другите. Всички оплаквания за шум, които са довели до обезщетение на гостите, ще бъдат таксувани на стаята на гостите, чийто шум е причинил оплакването.